the end is not near, it's here

Det blir en lugn helg för mig. Kanske lika bra, som kompensation för den senaste. Fast känns ju ändå lite surt att missa en hel helgs festligheter. Och faktumet att Mayhem ska styra efterfekke hos sig eftersom hennes mamma ska till skärgården tillsammans med mig gör det inte bättre. But hey it's okey, det kommer fler helger! Och dessutom får jag ju ca$h för det vilket min plånbok absolut inte säger nej till.

Ska faktiskt bli rätt spännande att dra ut till en öde ö (Okej, inte så öde. Finns ett vandrarhem där, och t.o.m. ett museum! Så jävla röj.) tillsammans med Mamma Mayhem och sex andra okända ungdomar. Jag har facebookat dom alla men kan inte uttala mig huruvida de är ett par sköna ynglingar eller inte. En kille går i trean på min skola, vi har ingen gemensam vän som går i vår skola (men däremot tre andra ganska random människor) och han är inte helt tvålfager. Han har dessutom endast 165 vänner på fejjan, om man nu ska vara den som är den och räknar det som en statusgrej. I alla fall är det ingen av dom som verkar som ett riktigt hej-kom-och-hjälp-mig, så det kan nog bli riktigt kul. Om inte så kommer jag ligga och gråta i kudden lördagnatt. Feel free att ringa äckliga fyllesamtal så jag känner att jag åtminstone har vänner hemma i det riktiga livet som är coola och dricker och festar och slicar hej vilt. Hehehehe.

 


Kommentarer
Postat av: Mayhem

Hedvig LUGN. det är min brorsas bästa kompis du talar om...just to let you know

2010-04-23 @ 19:04:33
Postat av: H

okej men är han skön då? :)

2010-04-23 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0