Sitting in the morning sun

Plockepinn gånger två i Villa Kaka följdes av fantastiska morgonvåfflor på verandatrappan i solskenet. Scrubs är inte helt fel det heller.
Sedan bar det av till Aspuddsparken för min del där jag träffade KTH-grabben. En vårpromenad runt Hägersten och jag drog slutsatsen att han är en "vettig kille" som min käre vän skulle sagt. Det sa jag också.


Mötte upp Adidas och Umbro för ytterligare en promenad. Köpte glass och kakor på Mr S bekostnad. Tuggummi och halstabletter fick vi med. Man lämnar sina tillhörigheter i Villa Kaka på egen risk.
En promenad till Långholmen och tillbaka senare står vi återigen i Villa Kaka och gör i ordning en välsmakande middag. Levande ljus, gammal soul och fina vänner.
Den sköna stämningen störs av en pling på dörren. Vem är det nu då?
Utanför står en förlägen dvärg i sällskap med sin lust. Har kommit för att hämta kvarlevorna av Mr S hittegods, hans hemmanycklar vill säga.
Adidas har fortfarande energi kvar efter gårdagens bravader och ska ut, till skillnad från jag och min husvärd. Det blir en hemmakväll med GG, pokémonen och eventuellt någon efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0