When I was 13 I had my first love

Åh vilken underbar dag. Söndagar är inte alls ångestdagar. De är faktiskt en av de bästa dagarna på veckan. No stress. Vänner. Härlig mystik i kroppen pga av helgens händelser. Idag var det sol, villa kaka, olivoljainpackningar på benen och episka bilder som gällde. Hann med en tur förbi solariumet och gallerian också. Effektiva livsnjutare helt enkelt. Igår kväll var...ja hur var den? Det är svårt för mig att säga med tanke på att jag spenderade en och en halv timme sovandes i en tvättstuga (ja, det var samma tvättstuga, dock några timmar tidigare). Alkoholen slog till snabbt och hårt, och eftersom jag är så festsmart så valde jag att sova en stund. Visade sig vara ett bra val då det tydligen var lite kaosat på övervåningen i Little Miss Sunshines residence. Det nu mera episka bordet gick i två delar. Vem var den skyldiga?
Kvällen slutade självklart hemma hos the lizard. Efterfestsnubben number one. Lite mer vodka och musik av Justin Bieber resulterade i ett skrattanfall som varade i, vad de andra säkert tyckte, en evighet. Förlåt att jag skrattade Ödlan men vi är kvitt. Du slog mig. (inte hårt, det är lugnt)
Nice att tjejerna fick sig rejäla måltider i helgen. Ett mål om dagen är bra för magen. Så länge man använder gummi. Det är nu du ska komma Kakan och säga åt mig att vara tyst; det hon tror att hon försöker säga är blablabla...
Mottot har ändrat sig ännu en gång. Get sliced or die trying. Cred till mig.

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Bästa Söndag Mode. De episka bilderna är på väg. Söndagar är heliga, för på den sjunde dagen vilade Gud och var stolt över det han skapat, intefan pluggade karln.

2010-04-19 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0