Thaimat, hajmat, box eller slice?

Efter matchen igår kom jag hem och överraskades glatt av min inneboende som jag glömt bort. Hon ville ha frulle och jag lunch så vi planerade helt enkelt en picnic. Begav oss till ICA och plockade korgen full med kyckling, potatissallad och kakor. En kaka med nya fina sneakers också chocolat chip cookies. Vi lärde också känna en härlig brud som hette Sara utanför affären. En söt, svart rätt hårig tjej som var ett år gammal.
Hoppade på tåget mot Ropsten och av i Zinkensdamm för att ta oss upp på vackra Skinnarviksberget.
Solen och Mälaren utan isflak.
Nya solglasögon och Bob Dylan.
Tyvärr våldgästades vi av en man vid namn Nadir. Han tyckte att vi såg trevliga ut, men vägrade inse att vi inte var så trevliga mot honom. Hans svenska var inte den bästa men jag tror att han försökte förklara att han hade en fågel som sjöng väldigt ljust. Det hela slutade som så att vi lämnade honom med löftet att svara när han ringde. Men för att få det fick han gå med på att bara ringa om det blev fest. Deal?

Denna dag har varit softsoft. Massage på idrotten och sedan var vi ambitiösa nog att fixa våfflor i D-huset till lunch. Det var nice.
Efter lite qualitytime med Iraniiee_teacher_fizik_matematik hoppade jag, L och Maroon på fyran för lite varmare breddgrader och en gnutta sol. En knapp timma senare glider tre brudar ut i ett moln av persika, kokosnöt och bränd hud. Lite godis, lite cola och lite pokémon och vi var back on track to L's place. 
Vi började idag operation ragga upp Mikron. Ser ljust ut, har insiderkällor och spioner lejda. Ryktas om en framtida grillkväll där rätt folk ska finnas på rätt plats vid rätt tillfälle. Kan ju bara bli så rätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0