svensk sommar tinar frusna själar

Jag kan inte längre kalla mig den perfekta människan, men en mycket gladare i alla fall. Jag tänkte åka till jobbet. Men sen såg jag solen och Master D promotade för fika och söndagsshopping. Vi singlade slant om det och det blev alltså det sköna alternativet. I joined the dark side. Men jag tänkte faktiskt jobba, och det är väl tanken som räknas?

Vi hamnade på en båt på djurgården med picknick-mat och mobilmusik. Pratade gamla minnen och filosoferade över framtiden. Hur länge kommer jag känna de människor jag idag kallar de närmaste? Det är läskigt att tänka på.

Är nu på superhumör trots lite ångest över skolkandet och plugghögen som väntar på mig. Menmen, dagen var i alla fall helt klart VÄRD.

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag
du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag!


Kommentarer
Postat av: freddie,

asså pallar inte bry mig om vem av er som lagt upp de men de är en himla härlig text av lasse lindh där och de gillar vi skarpt. tänkte bara säga det !PUSS

2010-04-14 @ 22:27:17
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: H

Visst är den! Riktigt mysig låt.

2010-04-14 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0