Straighten up little soldier

''Ni kanske trodde att ni skulle slippa matten, men nej nu ska vi bedriva matteverksamhet på datorn''

Jag befinner mig just nu i rummet med massa datorer, min mattelärare ( som jag inte vet om jag hatar eller tycker är gulligt förvirrad) försöker få ett gäng ungdomar, i det här fallet min klass, att räkna matematik. Jag tycker det är starkt att han ens försöker med tanke på:
1. vi hade matteprov i morse
2. det är näst sista lektionen innan lov
3. som sagt vi är i en datasal med tillgång till internet/facebook

Jag har snott S i min klass ciggpaket. Han säger att jag är elak, jag säger att jag är snäll som räddar hans liv.
Någon som vill köpa, så jag har råd med mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0