singleton fo sho

Mina vänner är typiska singletons. Såna som älskar pojkar, män, lammkött(!), men som aldrig låter det gå tillräckligt långt för att det ska bli något seriöst. Ibland har det hänt att några av dom testat på en riktig boyfriend men sedan tröttnat efter någon månad och därför dumpat killen och glatt återvänt till singellivet. För de har inga problem att finna killar. De både jagar och blir jagade, spelar fullt ut. Leker runt och utnyttjar situationen till max.

Och även om jag har det sjukt bra och inte skulle vilja byta, så kan jag bli lite avis ibland. Det är soft att vara singel, inte ha några begränsningar. Man kan vara hur självupptagen och hänsynslös man vill, en riktigt bitch. Babe In Total Control of Herself. Plocka pinnar varje helg utan särskild stor eftertanke. Inget riktigt ansvar. Det är enkel livsstil som inte kräver plats för fler än en. Så njut säger jag bara, för plötsligt händer det.


Kommentarer
Postat av: Gandalf

Plötsligt händer det...



Inte mig (x)



2010-04-28 @ 22:45:07
Postat av: S

Plötsligt händer det inte..

2010-04-28 @ 22:54:20
Postat av: Mejarn

Men vi vill ju vara single ladies ju, skärp er tjejer. Ni kan få veeem som helst!

2010-04-29 @ 10:59:35
Postat av: Gandalf

Plötsligt händer det:

Maja (X)

Sofia(X)

Gandalf( )

2010-04-30 @ 18:39:15
Postat av: S

Gandalf feberyrar, det är väl dig om någon av oss tre det har hänt?

2010-05-01 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0