Ok baby det är dags att vi ska vinna allt

Igår var mys. Jag mötte upp Mr. Trygg på söder där han satt på ett fik med sin mami. Blev bjuden på en Chailatte och småpratade lite. Sen såg vi freddie och Carl-Johan-svampen gå ut från Boulevard teatern på andra sidan. De sa att de var på en grym spelning. Lars Demian. Tydligen fanns det fyra platser lediga bredvid dem och det var paus, så jag och trygg smet in och lyssnade. Han var grym! Sen gick jag hem och sov 12 timmar. Sjukt värt.

Nu sitter vi hemma hos Kipango och förar. Det är jag,kipango,blondie och tre tjejer från klassen. Vi har det soft. Senare ska det bli krogen. Tydligen tar dem inte leg. Hoppas att det funkar.

Juste, idag efter att jag varit en sväng i slussen för att hämta upp den veckliga vodkan så gick jag ner för trappan i skanstull. Och gissa vem som går förbi om inte MIKRON. Vi fick ögonkontakt och shit asså, den pojken ska jag ha. Det var som ett tecken från ovan.

Nu ska jag ha en grym kväll. Börjar redan bli lullig och det är sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0