Så kan vi segla på molnen tillsammans

Konstigt mode. Sitter själv och har liksom ingeting för mig, men det känns ändå viktigt. För viktigt för att sova. Och plugga förstås. Har softat hela kvällen inne på Mejarns spotify i väntan på att hon ska logga in och jag inte längre kan använda den. Detta inträffade aldrig och jag visste att hon skulle vara hemma klockan 22.00 av okänd anledning. Fick min förklaring nu.
The Gladiator is a bitch.

       

Idolen skrev till mig på fb-chatten. Lagom spontant sådär, gjorde mig varse om att jag lämnat vinfläckar i hela kyrkan. Kändes syndigt, Jesu blod och grejer. Jag förvarnade honom om att jag ska höra av mig. Sa att jag hade en plan. Vilken jävla plan?


Kommentarer
Postat av: N

Haha anar att du känner en liten press nu? :D

2010-04-22 @ 17:03:24
Postat av: S

Skoja inte. Vad ska jag göra liksom?

2010-04-22 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0