maybe there was something wrong and you weren't telling me

Happ, då har bror min druckit upp sitt vin och begett sig. Han skulle till Sugar Club, där hans polare var dj och där det hängde mycket synthare. YEAH BRORSAN. Han är en sån där jag skulle vara irriterad på om han var lika gammal som mig, för att han är indie och svår. Nu är jag helt ensam, för mamma är också ute och festar, höhö. Jag hatar det här, ensam på en fredag? jag står inte ut. Visst jag ska upp klockan halvåtta, men ändå. Saker och ting blir inte bättre av att min mobil är helt tyst, jag skulle uppskatta om någon låtsades att dem ville ha mig på någon fest någonstans i alla fall. Fan vilket deprimerande inlägg. Jag ska sluta nu. Imorgon kör vi.

Kommentarer
Postat av: T

Hoho, jag såg din svåra indiebror på tuben igår!

2010-04-24 @ 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0