Legalize Ganja

Det var soft. Han fattade att jag inte ville pussas så mycket så det var lugnt.
Det var trevligt. Jag drack inte för mycket så det var nice.
Började med att vi blev upphämtade i bil vid tunnelbanan, kändes mysko men det var D's bil. Dolly, go for him!
Väl framme bjöds det på drinkar och djungelvrål. Vi spelade ölspelet och dansade.
Adidas och Blondie ville kila vidare men jag stannade avec mon garçon. Vi dansade salsa fast jag inte kan dansa salsa och sjöng fast jag inte kan sjunga.
När det var dags för hemfärd för min del missledde han mig totalt och vi var tvugna att springa till tunnelbanan. För att sedan se att det var fem minuters väntetid när vi äntligen kom dit.
Den långa resan hem lät vi oss underhållas av varandras iPod:s. Det var trevligt, Håkan Hellström och Bob Dylan är aldrig fel. På Slussen insisterade jag på att jag skulle ha nötter och vi kämpade med selecta-automaten ett bra tag.
Nu fyllekäkar jag och dricker thé. Det är najs, borde vara så oftare. TYP!
Sitter nu i min ensamhet och väntar på att mina kära vännor ska dyka upp. Ryktades om ett ex- på G och annat saftigt skvaller!

Kommentarer
Postat av: Minna

fyfan vad jag diggar er blogg tjejer, grymt skön läsning!

2010-04-04 @ 12:38:16
URL: http://crap.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0