kärleken övervinner allt, låt oss besegras av kärleken

Ååååååh det är en sån underbar dag. Är helt hög på endorfiner. Hade turen att sluta efter första lektionen så lockade med mig Big Al på fika och shopping. Dagen förstördes bara lite när cafétanten gav mig en vanlig latte istället för chai och jag inte vågade påpeka felet för att hon såg så läskig ut. Jävla hagga.
Nu börjar mitt humör gå lite nedåt eftersom jag är utan sällskap. Det är obehagligt att vara ensam. Men ska ta en powernap innan jag ska plugga. Sen ikväll är det match och det är tAgGmoDE!!1 hehehe

Hittade förresten en ring här hemma som jag var tvungen att testa. Den var sjukt tajt. Så tajt att jag inte fick av mig den. Men jag var tjejen med koll och hämtade glidmedlet, och sen var det lätt som en plätt att få av den. Efteråt kom jag på att vanliga människor skulle använt sig av tvål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0