i'll go crazy if i don't go crazy tonight

Kom precis hem från en vacker promenad tillsammans med Maroon och The Much Loved One. Dock var den inte bara för nöjes skull, vi hade vårt uppdrag att införskaffa det som ska förtäras under kvällen. Vi mötte alltså upp vampyren i kransen och bytte pengar mot en helgs nöje, sedan skiljdes jag från mina vänninor och åkte hem till mig.
Så nu är det bara planer för kvällen som behöver utformas. Alltid lika spännande att se var man hamnar. Somliga gånger hemma hos Fruwie deppdrickandes, ibland långt åt helvete på V-ö med läskiga äldre killar. Det är då man har kniven i bh:n, just in case. Right, Maroon?

Den stora frågan för tillfället är ifall jag borde ta en dusch. Eller, den meningen behöver omformuleras. Den stora frågan för tillfället är ifall jag pallar ta en dusch. Jag vet att jag borde. Luktar inte precis vanilj och rosor just nu, och jag behöver en omgång med rakhyveln. För att citera föregående bloggare; "Get shaved or die trying". Jag ska ju antagligen haffa en pizzabit ikväll, förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0