Fet

Tja tja bloggen!!! Vaknade upp imorse hemma hos Mr. Trygg med ett harry potter-ärr i pannan och ett flertal "tatueringar" på kroppen. Jag och Wales-flickan har bakismisär. Gårkvällen bestod av en rad skumma ställen och människor. Startade i en liten lägenhet vid Hornstull där det var förkrök som gällde. Jag var galet taggad på både det ena och det andra. Hungern var olidlig. Jag var mest sugen på en Lunch All Inclusive, men hade nästan kunnat tänka mig en middag. Tidigare under kvällen hade jag fått ett samtal från the popstar där han försökte få tjejer till en fest vid mariatorget. Jag var taggad på honom, ville dra vidare från Hornstull, så det blev den festen efter ett tag. Det var ju ett bottennapp kan man lugnt säga. Tråkigt folk och en dissig popstar. Så det slutade med att jag, Gandalf och Wales-flickan drog till Mr. Trygg på en bra-avslutning-på-en-halvdan-kväll-efterfest. Den innehöll vattenpipa, spritpennor, Harry Potter-ägg och en mix av mysiga människor. Jag och Gandalf krigade för att jag skulle få träffa griskultingen. Hon var så givmild igår att hon kunde tänka sig att ta en middag för att jag skulle få en. Det blev dock ingen träff med dom och jag la mig inte alltför sent. Gandalf var dock uppe hela natten och hookade med en viss ung herre. Hmm...
Det blev ingen måltid för mig igår, tyvärr, men tre av sex är inga dåliga siffror. Bra jobbat tjejer!  Ikväll är det ju faktiskt fet fest och det finns ju defintivt chanser att få sig lite ikväll. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0