festival

Det här håller inte längre. Idag var andra gången min lärare skickade hem mig för att jag somnade på mattelektionen. Det börjar bli lite pinsamt. Men han är söt han Marek, den vindögda polacken.

I alla fall, för att komma till inläggets egentliga syfte: HULTSFRED! Jag pushade ju förut för Peace & Love, men pga en viss pojke känns inte det lika lockande längre tyvärr. Dessutom, P&L känns bara för 2009. Eller nåt sånt.
Kipango har ju tjatat om Hultan ett tag nu, så tänkte att det var lika bra att checka in det. Hultsfred verkar ju grymt! Artister som Miike Snow, Fibes, oh Fibes!, Hoffmaestro, Veronica Maggio, Melissa Horn, The Hives, The Ark och Familjen ska spela. Men det bästa: Empire Of The Sun. Hur tungt!?

Artisterna kommer spela mellan 7-9 juli, men man hyr camping för en vecka och festivalbussen går på måndagen med retur på lördag så man kan räkna att festivalen är mellan 5 och 10 juli. Det är ingen större skillnad i pris om man jämför Hultsfred med Peace & Love, räkna snarare med att Hultan är billigare.
Så vad säger ni brudar?



Kommentarer
Postat av: N

Om jag får för mina päron så vore ju Hultan even better! jag gillar ju äldre hahah. ska pusha mami!

2010-04-12 @ 16:04:53
Postat av: H

braaa, hon kan prata med min mamma!

2010-04-12 @ 16:27:12
Postat av: M

aa fast nääää. Asså serri nu är jag och N bokade hela juli med jobb. Asså HELA juli. Peace and Love eller inget för oss tyvärr... Ni sa P&L och då så ringde jag chefen och sa att vi inte kunde den veckan.. så jaaaa

2010-04-12 @ 18:35:11
Postat av: H

aha vad segt.. då kanske det får bli fred&kärlek trots allt. det sög ju!

2010-04-12 @ 19:09:39
Postat av: c

neej, banga inte nu!! jag är jättetaggad på hultsfred! :)

2010-04-12 @ 19:39:48
Postat av: N

vaa kan vi inte bara åka på P&L då?

2010-04-12 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0