Din blåa sommarklänning som blåser

Vaknade just i brors säng. Soundtracket till Football Factory spelas på replay. Kakan och Mejarn sover sött i mitt rum. Om två timmar ska vi upp och spela match, får se hur det artar sig helt enkelt. Gårdagen var lugn, mötte upp bästa lammkött mode efter skolan. Han var söt som vanligt, ville bjuda på latte och morotskaka. Jag protesterade men gav sedan med mig, han hävdade att han måste bjuda tjejen han är i sällskap med. Synd för honom tänkte jag.
Kändes ännu mer som att ta godis från ett litet barn när det visade sig att han inte ens visste hur ett bankomatkort fungerade. Fick i princip knappa in koden åt grabbhalvan. Fortfarande hans fel.
Köpte present åt Brittan. Det blir fint. Hon behöver det. Ingen alkohol men mycket kärlek.
Solen går upp över Hägerstensvägen och gör dess uppsyn skrattande solig och oändlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0