Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur.

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh.
"Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".

-När du hälsar på hos en vän och känner för en liten smakbit av något, försök att titta lite längtansfullt i riktning mot skafferiet.

-När du tar en liten smakbit av något hos en vän, ät då inte så mycket att du fastnar i dörren.

-När du gått omkring länge ute i blåsten och plötsligt går in i någons hus och han säger: 'Du kommer precis lagom för en munsbit av något slag!', då vet du att det är en trevlig dag.


Åh Blondie,Blondie,Blondie...Vad du är lik Nalle Puh. Så smart men ändå så vimsig. Och nu ska du inte ta illa upp och tro att jag menar att du äter hela tiden. Det jag menar är att du är en gullig nallebjörn som man gillar väldigt mycket. Nalle Puh är en väldigt bra vän:

-En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.

-Det är bra mycket trevligare att vara två.



Hmm. Jag vill tatuera mig. Jag är taggad som fan. Jag vill ha vår fashion-tatuering, men något som är riktigt klockrent och representerar oss. Det är bra mycket trevligare att vara sex.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Nalle Puh är en klok liten björn. Är stolt över att jämföras med honom, tackar tackar!

2010-04-16 @ 08:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0