Awesomeness, awesomeness..

Gårdagen var skön. Diggar vår nya "ta tillvara på söndagar"- policy. Vi gjorde konstiga inpackningar för benen, peelade oss och solade. Spontanshoppade. Lite chattroulette, mycket snack. Pasta med pesto. 
Den var så bra så att jag nästan vill kirra ett Youtubeklipp där jag filmar mig själv sjungandes; BEVARA SÖNDAG ÅT BAA-ARNEN. BEVARA SÖNDAG SOM ICKE-ÅNGEST DAGEN. BEVARA SÖNDAG!!! Lite nördvarning på det dock.
Mejarn sov hos mig som vanligt, hon la sig tidigare och jag softade med bästa bror mode som vanligt. Hade givande konversationer med Gandalf som försökte få mig Lugn, föga framgångsrikt. Hon tröstade mig med sina väl valda visdomsord; Ångest är som klamydia, alla som är något har haft det.

































PS. Tydligen kan inte tjejer slica. Det är vi som blir slicade. ILLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0